Dag 109 van Battambang naar Siem Reap

13 september 2019 - Siem Reap, Cambodja

Dag 109

S ochtends opgestaan en ontbijt genomen. Ik besloot deze dag naar Siem Reap te gaan.
Om 11 uur ging ik de was ophalen en al snel daarna boekte ik mijn busticket.
Om half 1 zou ik opgehaald worden.

Om 10 voor 2 was de bus er. En bracht mij naar Siem Reap. Daar aangekomen was het maar 500 meter naar het hostel. Eén TukTuk chauffeur zei 8 dollar (€7,30) voor dat stukje, want het was ver rijden.
Ik ging lopen en na 5 minuten was ik er. (Niet echt ver)
Ik checkte in en ontmoette 2 Britse meiden in mijn kamer. De rest van de kamer was leeg ondanks het een dorm was met 12 bedden.

We besloten met zijn drieën de volgende ochtend de sunrise group tour te doen naar het grootste temple complex in de wereld, "Ankor Wat".

S avonds zijn we met zijn drieën gaan eten in de pub street. Een toeristische straat in Siem Reap. Draft beer was hier bij de meeste restaurants maar 50 dollar cent (€0,45) voor een pint bier.

Terug in het hostel ben ik vroeg gaan slapen. De sunrise tour zou namelijk om 4.30AM beginnen.