Dag 20 Koh Lanta

22 april 2019 - Koh Lanta, Thailand

S ochtends vroeg heb ik een ontbijt gescoord in het hostel. Daarna heb ik gewacht op mijn taxivan naar Koh Lanta. Deze taxivan zou mij helemaal tot aan mijn nieuwe hostel brengen, ondanks dat Koh Lanta een eiland is.
We hebben namelijk ook een stuk met de veerboot moeten doen.

Rond een uur of 1-2 was ik aangekomen bij mijn hostel. Ik werd ontvangen met een glas sinaasappelsap. En enorm vriendelijk personeel. Eenmaal ingechecked ben ik direct opzoek gegaan naar eten. Ik ben bij een restaurant langs de weg beland en heb er enorm genoten van een Pad Thaï.

Eenmaal terug in het hostel heb ik nog wat bijgeslapen, want dat was iets wat ik echt tekort had gehad.

Na mijn nachtrust heb ik een Thaïs meisje leren kennen. Haar naam was Beer. (Makkelijk te onthouden, vooral in het engels). We zijn met zijn tweeën naar het strand gegaan waar ik haar veel vragen heb mogen stellen over de Thaïse cultuur.

Eenmaal terug in het hostel heb ik nog 2 Duitse meiden leren kennen. Deze meiden gingen samen mer Beer en mij naar een restaurant waar ik Noodlessoep heb besteld. Onder de toerististen niet geheel geliefd, maar ik ben er dol op.

Eenmaal terug in het hostel hebben we nog domino gespeeld en hebben we met een grote groep nog wat spellen gespeeld terwijl ik lekker mijn research deed over waar ik naar toe wilde.

Kort daarna heb in een douche genomen en ben ik heerlijk gaan slapen.