Dag 35 Chiang Mai deel 2

26 juni 2019 - Chiang Mai, Thailand

Een dag dat we in Chiang Mai van hostel gingen wisselen.
We hadden onze tassen gepakt en gingen al wandelend opzoek naar iets nieuws.

Na heel lang zoeken kwamen we uit bij een ander hostel. We hadden een 16 bed dorm met maar 3/4 personen.

We hebben die middag een kookklas geboekt. Bij deze kookklas zat ook een Thai massage inbegrepen.

S avonds zijn we opzoek gegaan naar een Koreaanse barbecue die we al eerder hadden gezien. We zijn daar met zijn tweëen gaan eten. We konden bakjes vlees en groenten pakken. Deze kon je vervolgens in een soep op tafel laten koken, of bakken op een soort grill plaat. Het bijzondere was dat ze een dierlijke vet cube gebruikten als boter zodat het eten niet aan de plaat blijft plakken. We zagen dat er een kleine kakkerlak onder de de grilplaat zat, maar deze kon door de hitte nergens heen.

De andere kakkerlak daarin tegen kroop onder de voet van Charleen in haar slipper. Toen ze dit ondekte trok ze alle aandacht naar haar toe door op te staan en te gillen. Het hele restaurant keek haar aan en ik vond het wel grappig.

Het dessert van dit eten zag er lekker uit, maar de smaak was heel raar. Alles was super zoet en tegelijk hard en melig, terwijl het eruit zag als gelatine.

Terug in het hostel zijn we gaan slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade