Dag 12 De reis naar Khao sok

3 april 2019 - Khao Sok National Park, Thailand

Dag 12
Daar gingen we s ochtends. Met zijn 2e pakte we een taxi naar de andere kant van het eiland waar bij de grote pier de boot ons mee zou nemen naar Surathani. We hebben de meest vriendelijke taxichauffeur tot nu toe gehad die ons naar de pier bracht. Daar aangekomen hebben we de boot en bustickets gekocht en hebben we vervolgens nog eat gegeten. Vlak voordat we naar de boot gingen hebben we op verzoek van een 3e reisgenootje die van Koh Tao afkwam en met ons verder zal gaan reizen, voor haar en voor ons zelf nog wat snacks en drinken gescoord bij de 7-eleven.

Tot nu toe heb ik veel samen gereisd met 2 mensen. 1 jongen genaamd Peter en 1 meisje genaamd Charleen. Peter heb ik in Bangkok ontmoet, daarna ben ik met hem naar Koh Tao,  en Koh Samui gegaan ook kwam hij 1 dag na mij naar Koh Phangan. Charleen is een meisje die ik ontmoet heb onderweg naar Koh Tao. We hebben dezelfde visie en willen graag dezelfde dingen, dus heb ik altijd een maatje bij me. Desondanks heb ik Charleen alleen in Koh Tao gezien en nu voegt ze weer samen met mij en Peter opweg naar Khao Sok.

Peter en ik stonden te wachten bij de haven toen de boot eraan kwam. Charleen viel direct op en stond boven op het dek naar ons te zwaaien. Samen hebben we de boot- en bustocht naar Surathani gedaan. Daar aangekomen zijn we direct overgestapt op een van richting Khao Sok.
Om 19.00 kwamen we aan in Khao Sok, waar we direct onze bungalow kregen.
2 x 2 persoons bedden. Ik sliep samen met Peter en Charleen kreeg in der eentje een 2 persoons bed.
S avonds hebben we nog eten gescoord en zijn we naar een bar geweest waar we een gezellige avond met biljart, kaartspelletjes, vuurshow en bier hebben gehad.

1. Ali:
    4 april 2019
    Hoe bevalt Thailand je tot nu toe? Is het wat je ervan had verwacht?
  2. Jelle:
    4 april 2019
    Momenteel is alles leuk en gezellig. Ik hoop alleen dat het toeristische er in het noorden vanaf gaat. Momenteel heb ik bijna alle eilanden gehad en deze zijn enorm toeristisch.
  3. Melissa:
    4 april 2019
    Fijn dat je reis vrienden hebt gemaakt en alles goed gaat.
  4. Paulien Peeters:
    6 april 2019
    Jelle, goed bezig. Je hebt je draai wel een beetje gevonden, geloof ik. Wen toch maar beetje aan toeristen, je gaat ze overal tegenkomen. Fijne reis verder richting het noorden.