Dag 79 Terug naar Bangkok

4 augustus 2019 - Bangkok, Thailand

Dag 79
S ochtends opgestaan, gedouched en tas gepakt. We zijn naar het vliegveld gereden waar Jasper verdwenen was. In de taxirit kwam ik erachter dat ik per toeval langs de Franse vrouw kwam te zitten in het vliegtuig.

Op het vliegveld heb ik geld gewisseld en zijn we na al het bagage gedoe rustig gaan chillen.
Ik had nog wat Myanmar Kyat bewaard om water te kopen. Daarnaast had ik nog wat geld over dus ik heb lekker met de franse vrouw nog even "French fries" gegeten.

Ik merk zelf wel dat ik door wat vliegervaring heel kalm en zorgeloos ben op het vliegveld in tegenstelling tot heel veel andere mensen.

S middags kwam ik aan in Bangkok en heb ik de busgepakt naar het centrum.
Ik ben weer naar het hostel gegaan waar ik de 1e dag van mijn reis was. Maar helaas "Einmal" het hostel was dit keer niet zo leuk als de eerste keer.

Ik ben met een man gaan eten in Bangkok het was een bijzondere man en het feit dat hij al zo dronken was maakte het ook niet makkelijker. Na het eten ben ik dan ook maar zo snel mogelijk van hem weg gegaan.

Ik heb daarna een jongen leren kennen die op stage was in dit hostel. Hij was Brits en we hij trakteerde mij op wat drinken die hij bij zich had.

We zijn daarna met een groepje maar een restaurant gegaan. Daarna ben ik terug gegaan en gaan slapen.