Welkom op mijn travelblog!

7 maart 2019

Welkom op mijn Travelblog. (Nederlands)

Op mijn blog laat ik zoveel mogelijk zien van mijn reis in zuid oost azië. Kijk gerust op mijn blog of kom op een later moment terug wanneer er weer nieuwe verhalen, foto's en avonturen online staan. Wanneer je graag per mail een melding ontvangt iedere keer wanneer ik iets poste. Dan kan je je inschrijven in "mijn mailinglijst". Op dit moment kan ik nog niet zeggen hoe actief ik ga zijn op deze blog, maar ik zal zeker mijn best doen.

Travel with Jelle

~~~~~

Welcome to my Travelblog. (English)

On this blog I will show you everything about my journey trough South East Asia. Please look or come back and see my stories, pictures and experiences. If you want to stay more in touch, everytime I post something on this blog, please write down your mail adress in "mijn mailinglijst". Everytime I post something you will get a mail. Right now I do not know how much I will poste.

Travel with Jelle

1. Claudia van der Bijl:
    11 maart 2019
    Het is bijna zover Jelle! Voor een aantal weken en misschien wel maanden weg van Nederland en op reis naar het onbekende! Geniet, ervaar, wordt bewust en laat los.... Om vervolgens terug te komen met een rugzak vol herinneringen, ervaringen en ontmoetingen!
    Wij gaan je volgen en zullen zeker veel van je horen via jou allerliefste. En haar zal ik een beetje meer knuffelen dan normaal😉
    Jelle... you go man!
    Claudia, Paul en de meiden
  2. Jelle:
    11 maart 2019
    Dankjewel Claudia. Geef haar maar extra veel knuffels inderdaad, daar zal ze veel behoefte aan hebben.
  3. Kim van Vlerken:
    11 maart 2019
    Heeel veel Plezier Jelle , wat een super gave ervaring ! Geniet ervan, Liefs Koen & Kim
  4. Jessy:
    11 maart 2019
    He Jelle. Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier. Geniet ervan.
  5. Ali:
    11 maart 2019
    Hoi schoonzoon! Veel succes op je reis en ik hoop dat je vindt wat je zoekt. . .... En veel plezier op die zoektocht!
  6. Jelle:
    12 maart 2019