Dag 118 Op naar Ha giang

23 september 2019 - Ha Giang, Vietnam

Dag 118
S ochtends opgestaan en daarna snel een broodje ei besteld.
De medewerkster van het hostel had voor ons (Rachel en ik) een taxi voor 50.000đ besteld (€2,-).
Deze taxi bracht ons naar het busstation. Daar aangekomen kregen we te horen dat de bus een ander half uur later zou vertrekken en dat terwijl we al aan de vroege kant waren.

We liepen wat rond in de stad en gingen maar snel naar een ATM voor wat geld. Daarna heb ik nog ergens een koffie besteld voor 30.000đ (€1,20)

Uiteindelijk terug bij de bushalte was ik blij dat de bus eindelijk ging vertrekken.
In de bus hadden we nog 2 Belgische jongens en 1 canadees meisje leren kennen.

Na een aantal tussenstops met deze bus die bedden had in plaats van stoelen terwijl het overdag was kwamen we aan in Ha Giang. Vanaf het busstation namen we een Grab naar ons hostel.

In het hostel hadden we snel onze spullen op bed gegooid en regelde we dat we de volgende ochtend een scooter konde huren.

Daarna zijn we naar een restaurant gegaan waar we hotdog noodlesoep bestelde.
Naast de noodles en lompen stukken hotdog zaten er ook verrassend genoeg gehaktballen, vegaballen en schelpen in.

We zijn na het eten opzoek gegaan naar een massage plek, maar op 1 hele rare plek na konden we niets vinden. Bij deze rare plek leek 1 vrouw wel dronken te zijn. De man die er werkte was ook iets te veel in mijn comfortzone aan het treden. Tijdens het praten met hem raakte hij mij af en toe aan op mijn kont.

We zijn daarna naar ons hostel gegaan en gaan slapen.