Dag 16-17 Ao Nang Krabi

22 april 2019 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Dag 16
S ochtendsvroeg hebben Charleen en ik nog onze was opgehaald. Ik ben snel een ontbijt to go gaan halen. Een paar minuten later om 9.30 arriveerde mijn taxivan naar Ao Nang (Krabi). Een 5 uur durende taxirit voor nog geen 12 euro.
Aangekomen om 2 uur heb ik direct een meisje ontmoet genaamd Lena. We wisselde nr uit besloten samen wat te gaan eten. Voor het eten ging ik nog naar het strand voor een sunset, maar helaas was deze niet zo goed als gehoopt.
We aten behoorlijk laat en ik en lena liepen een beetje door Ao Nang. We kwamen uit bij een bar waar een gitarist zat. We hebben hier een avondje genoten van muziek en een biertje.
Tegen een uur of 11 was het voor ons toch bedtijd.

Dag 17
Deze dag begon voor mij met een ontbijtje bij de 7-eleven. Hierna heb ik een scooter gehuurd en ben ik gaan rijden naar een viewpoint. Gedurende deze rit kwam ik eerst langs een strand waar ik even gezeten en gegeten heb. Het was hier minder toeristisch en dat zag je aan de hoeveelheid mensen en ook aan de prijzen van het eten.
Ik ben mijn rit vervolgd en kwam langs een buddha. Daar heb ik een man gevraagt over waarom buddha altijd naar beneden kijkt. Dit had blijkbaar te maken met de concentratie die buddha legt op de ademhaling wanneer die medideert.
Vervolgens heeft de man mij bepaalde interresante dingen over het buddisme verteld.
Ik ben mijn weg vervolgt naar het tab kak hang nak national park waar ik een hike gedaan heb van 4 uur. Hiermee ben ik langs verschillende viewpointen geweest en heb ik een fantastisch uitzicht gehad.

Eenmaal terug in het hostel heb ik mezelf opgefrist. Hierna zijn Lena en ik weer wat gaan eten. Vervolgens zijn we naar de boogie bar geweest. Een bar waar een life bandje speelde. We hebben genoten van life muziek en dat was ook ons onderwerp van de avond.
Na wat nummertjes en biertjes zijn we terug gegaan. Lena ging helaas de volgende ochtend naar Singapore. We hebben afscheid genomen en we zijn gaan slapen.