Dag 18 Railay beach

22 april 2019 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Dag 18
S ochtends vroeg heb ik ontbeten en ben ik naar het strand gelopen. Daar heb ik 2 boottickets gekocht naar Railay beach. Een prachtig mooi strand wat alleen bereikbaar is per boot. Hierdoor is het strand ook iets minder toeristisch.
Op dit strand is ook een viewpoint die railay east met west scheid. Het viewpoint bereiken was wel wat anders. Een stijle klim van 50 meter rechtomhoog zat er tussen mij en het viewpoint in. Iets wat veel mensen weerhield, maar door mijn slippers uit te doen. Kon ik deze makkelijk aan mijn tas clippen en kon ik op blote voeten de klim wagen.
Een van de mooiste views die ik ooit gezien heb ook al was deze 1 van de minst hoge views.
Beneden aangekomen heb ik nog even op het 3e strand gelegen en gezwommen in de zee.
Eenmaal terug op railay beach west heb ik daar nog even gezwommen.
Tot slot heb ik mijn 2e ticket ingewisseld voor de terug weg met de boot.
Eenmaal terug in Ao Nang heb ik de rest van de middag gerelaxed en heb ik een Nederlandse vrouw leren kennen. Haar naam is Jo Anneke. We besloten om de dag erna om 4 uur samen naar de Tiger Cave Temple te gaan om de sunrise te gaan kijken. Daarna wilde we samen naar de emerald pool gaan. Eerst hadden we afgesproken samen wat te gaan eten en daarna na een bar te gaan.
Voor ons hostel was iedere dag een foodmarkt met iets van 15 foodstalls. Ik en Jo Anneke besloten daar dan ook lekker cheap te gaan eten. Daarna zijn we wat gaan rondlopen door Ao Nang en hebben we nog ice rolls gehaald. Iets wat je verrassend veel ziet hier in Thailand.
Tot slot zijn we naar de Boogie Bar gegaan. Verrassend genoeg vertelde Jo Anneke hoe leuk ze het daar had gehad de avond ervoor. Ze wees de tafel aan waar ze de dag ervoor zat en dat was bijna naast die van ons. Gek genoeg hadden we elkaar niet gespot de dag ervoor in deze kleine bar.
We hebben een gezellige avond gehad. Maar we wisten beide dat we optijd naar bed moesten want om 4 uur ging de wekker.