Dag 53-54 Chiang Mai deel 3

11 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

Dag 53
S ochtends opgestaan en ontbijt genomen.
Tijdens het ontbijt hoorde ik dat er in onze kamer Bed Bugs waren gesignalleerd. 2 Britse meiden sliepen namelijk ook in mijn kamer en die gilde de dag ervoor al vanwege een spinnetje en een kakkerlak die je overigens overal ziet. Ik had het gevoel dat hun loos alarm geslagen hebben. Ik heb zelf namelijk niets gemerkt. Toch kreeg ik een nieuwe kamer toegewezen.

Daarna ben ik naar de kapper gegaan wat ik in de eerste instantie wel spannend vond. Ik moest een halfuurtje wachten, maarja ik kon toch pas om 2 uur in mijn nieuwe kamer en het was 11 uur, dus tijd zat. Door middel van een foto liet ik zien wat ik wilde en aangezien ik lui was en tijd zat had liet ik me ook maar gelijk scheren. Ik kreeg zelfs een kleine schouder massage. En dat alles voor 200B (€6,-)

Fris in het hostel heb ik rond het zwembad gehangen. Ik kwam daar Jonathan en een koppel in de 40 tegen. Jonathan is een jongen uit Denemarken en het koppel komt Zuid Afrika. Later kwam ik ook een ander meisje tegen uit Duitsland.

Om 14.00 heb ik mijn nieuwe kamer gekregen en daarna ben ik het zwembad in gedoken en heb ik wat gechilled.
Na wat gepraat te hebben met de mensen bij het zwembad besloten ik en Jonathan wat te gaan eten. We hadden het ondere andere over de avond ervoor, dat ik met Jana en Madline naar een club ben geweest.
Hij wilde die avond gaan met ons.

Eenmaal terug hebben we nog een beetje gechilled rond het zwembad en zijn we tegen een uur of 7 s avonds naar een markt gegaan, waar we gegeten en gedronken hebben.
Daarna zijn we naar Zoe in Yellow gegaan en hebben we een gezellige avond gehad.
Eenmaal terug hebben we nog wat gechilled en daarna ben ik gaan douchen en gaan slapen.

Dag 54
S ochtends net als de dag ervoor om 9.30 opgestaan om zo net het gratis ontbijt mee te kunnen pikken, maar wel zo veel mogelijk slaap te krijgen.

Na het ontbijt toch nog even in bed gedoken. Om de slaap bij te werken.

Na het slapen ben ik wat gaan chillen bij het zwembad en kwam ik het koppel uit Zuid Afrika weer tegen. Ik heb met hun een lang gesprek gehad in het zwembad.

Ik heb deze dag een beetje gechilled tot aan het avondeten. We hadden eten besteld tegen een uur of 5 en hebben wat gerelaxed. Tijdens het eten bestellen leerde we ook een Italiaanse jongen kennen "Giacomo".

Tegen de avond hebben we wat biertjes gehaald bij de 7-eleven en hebben we een drankspelletje gedaan. Daarna zijn we naar de "Zoe in Yellow" gegaan met de 6 mensen. De 5 andere hadden meer behoefte aan zitten en drinken, dus ben ik maar alleen de dansvloer op gegaan, waar ik een aantal amerikanen en britten vond en een gezellige avond had.
Ik ben met de groep van ons hostel terug gegaan, ik had een douche genomen en ben gaan slapen.

1. Paulien Peeters:
    11 juli 2019